Khamis, 29 Disember 2011

Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir

Seminar Anjakan Rahsia Diri
(Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir - Melalui Kaedah Sains Metafizik)
Tempat: Bilik Kuliah Kompleks Sukan Sandakan
Tarikh :  23 Disember 2011
Masa  : 7.30 malam- 11 .00 malam


Amie telah menghadiri seminar ini atas saranan seorang rakan dari Kota Kinabalu. Walaupun tempoh seminar yang singkat (1/3 dari jumlah perjalanan), namun sekurang-kurangnya Amie  mendapat idea, ilmu dan pengalaman baru.

Mungkin ramai yang pernah menghadiri seminar ini ataupun pernah mendengar tentang isu ini. Seminar ini bukan bertujuan untuk mengajar kita meramal nasib atau menilik nasib seperti ahli nujum! Jadi, sesiapa yang berminat hendaklah memahami terlebih dahulu penjelasan yang diberi seperti berikut:

1. Kaedah ini adalah Kajian Sains Manusia dan BUKAN berkaitan dengan agama atau kepercayaan. BUKAN ajaran sesat atau tahyul dan ia bertujuan untuk membuat strategi peningkatan diri sahaja.

2. Kaedah ini tidak menentukan masa depan anda. Ia hanya memberi beberapa panduan untuk mengenal pasti potensi diri.

3. Peringatan untuk umat Islam: Kaedah ini hanyalah berdasarkan kajian Sains Kelakuan Manusia yang dirujuk dari berbagai sumber. Ia bukan ramalan masa depan anda tetapi satu kaedah untuk menentukan strategi terbaik dalam meningkatkan lagi potensi diri.

4. Kaedah ini tidak menentukan kejayaan atau kegagalan dalam hidup anda.

5. Di sini mungkin ada keterangan yang menyinggung perasaan dan sensitif.

6. Anda dinasihatkan tidak sewenang-wenangnya menggunakan ilmu yang dipelajari untuk menentukan masa depan orang lain.

7. Anda tidak perlu percaya apa yang dipelajari CUMA anda diminta membuat perbandingan dengan apa yang selama ini anda lalui dan anda berhak menentukan samada segala kaedah ini betul atau tidak!


ANDA MUNGKIN MEMILIKI KEHEBATAN YANG TERPENDAM SELAMA INI! ANDA SEPATUTNYA LAGI HEBAT DARI YANG ANDA SANGKAKAN SELAMA INI!

Tiada ulasan: